Nog 5 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Rob en Thalasha - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van Rob en Thalasha - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen!

Door: Thalasha

Blijf op de hoogte en volg Rob en Thalasha

23 Januari 2013 | Nederland, Oost-Souburg

Nog 5 nachtjes slapen, dan is het zover!! Eindelijk, na maanden van plannen, uitzoeken, organiseren, en vooral Voorpret vertrekken we maandag naar Zuid-Afrika! We stappen om 10:00 uur het vliegtuig in en zullen rechtstreeks naar Johannesburg vliegen, waar we dan 12 uur later zullen aankomen.

Vervolgens zullen we via Blyde River Canyon, het Krugerpark, Swaziland en Hluhluwe naar Durban reizen, waar we een paar dagen bij Mother of Peace verblijven. Wat kijk ik ernaar uit om daar weer even te zijn!

Hierna gaan we verder richting Drakensbergen, om vervolgens weer naar boven te rijden, waar we in Johannesburg weer op het vliegtuig stappen. Nog niet naar Nederland gelukkig! Na een korte vlucht komen we aan in Port Elisabeth en gaan we gewoon weer verder met onze reis! Als je het doet, dan maar beter goed! ;-)

Vanuit Port Elisabeth rijden we richting Kaapstad, maar ondertussen stoppen we nog in Knysna, Oudtshoorn en Stellenbosch. De zogenaamde 'Garden Route'.
Vanuit Kaapstad vliegen we vervolgens, 3,5 week na vertrek uit NL, weer terug naar het koude kikkerlandje.

We hebben er heeeeel veel zin in!! Wat ons betreft mag het avontuur beginnen!

• 23 Januari 2013 - 16:06

Michelle:

Hey Thalasha,

Wat leuk dat je weer terug gaat naar Zuid-Afrika!! Erwin, Marieke, Jelle en ik zitten erover te denken om in 2014 weer langs I Care te gaan ;). Super leuk. Heel veel plezier daar!

Groetjes, Michelle